شناسه خبر : 56720
شنبه 27 آبان 1396 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با شهید مدافع حرم/عکس

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» امروز (جمعه) در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

وداع با شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» در معراج‌الشهدای تهران

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» امروز (جمعه) مصادف با سالروز وفات نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (س) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور گسترده دوستان و خانواده این شهید والامقام در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

در این مراسم که با سوگواری کریم اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) و حال و هوای معنوی خاصی همراه بود، پدر شهید عبداللهی طی سخنانی با ابراز تشکر از حضور گسترده حاضرین به‌خصوص دوستان فرزندش در این مراسم، اظهار داشت: وقتی این‌قدر قدرشناس شهدا هستیم جمهوری اسلامی ایران پیروز می‌شود.

وی افزود: گریه نکنید و اگر مرتضی را دوست دارید پشت سر رهبرش حرکت کنید.

پدر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی با اشاره به اینکه شهدا ما را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: فراموشی برای ما است، نه شهیدی که اولین قطره خونش به زمین می‌چکد همه چیز را برایش پاک می‌کنند. اما این یاد کردن شهید از ما شرط دارد و شرط آن پیروی کردن از ولی فقیه است.

وی تصریح کرد: مربی مرتضی به او می‌گفت «تو با تیراندازی می‌توانی نقاشی کنی» و ما اگر بیاییم این‌جا و با صدای بلند گریه کنیم اما تیراندازی بلد نباشیم، هیچ فایده‌ای ندارد.

پدر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی گفت: من مرتضی را با جان و دلم بزرگ کردم اما یک چیزی خیلی بالاتر از مرتضی وجود دارد و آن هم اسلام است که پرچم آن دست امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

وی خاطرنشان کرد: ما بیشتر مرتضی را از لحاظ جسمی و آمادگی رزمی آماده کردیم، اما امثال امام خامنه‌ای و روحانیون محترم در هدایت معنوی فرزندم نقش به‌سزرایی داشتند.

خاطرنشان می‌شود، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی»، ساعت 8 صبح روز یک‌شنبه 28 آبان‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، از مسجد صفا واقع در تهران، خیابان شهید مدنی، روبروی بیمارستان امام حسین (ع) تشییع و در گلزار شهدای تهران به خاک سپرده می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi